16.5.11

我撞车了 I hit a car

是不是天秤座的人都有点小自恋?喜欢在镜子里看到自己?

我承认,我有那么一丁点的小自恋,但是,应该还不到忍无可忍的地步吧?!

今天,我带了我新买的Carlo Rino包包和穿了新买的衣服去上班。而且,还稍微装扮了一下。 因为衣服的设计有点花俏,而且有点低胸,为了确保我没走光,边走边整理衣容。就这样走着走着,我竟然撞到了一辆waja的屁股。

你说,是不是很糗?真的是差一点没有给他整个人贴在人家的屁股上。

好彩的是当时附近没有人。否则,我真的是给他丢脸丢到太平洋去了。

Is it true that Librarian has a little bit narcissism? 
I acknowledged that I have a little bit narcissism and likes to see myself from the mirror.  But it should not beyond the limits of forbearance situation.
Today, I brought my new Carlo Rino bag and and put on a new clothes that recently bought to work. Due to the clothes' design a little fancy and low cut, to guarantee that I do not show out my "bra line", i was adjusting my clothes while walking in the carpark.  Then, suddenly, I hit a Waja car back.
Do you think this looks silly? 

没有评论: